Перелік документів особової справи та порядок її формування регламентує пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). На особові справи держслужбовців не діють норми Правил № 1000/5 (п. 13 гл. 2 розд. IV Правил 1000/5).
|
№ з/п |
Документ |
|
1. |
Внутрішній опис особової справи |
|
2. |
Заява про прийняття на роботу або письмовий трудовий договір (контракт) Один із документів залежно від форми трудового договору — усна чи письмова |
|
3. |
Копія наказу про прийняття на роботу (витяг зі зведеного наказу) |
|
4. |
Особовий листок з обліку кадрів |
|
5. |
Доповнення до особового листка з обліку кадрів |
|
6. |
Автобіографія |
|
7. |
Копія паспорта |
|
8. |
Копія облікової картки платника податків За наявності. Працівник із релігійних переконань міг відмовити... |