Журнал реєстрації вихідної кореспонденції
Знадобиться для реєстрації та систематизації кореспонденції, що її надсилає підприємство або організація будь-якої форми власності. Стане у пригоді працівникам, які відповідають за діловодство на підприємстві: діловодам, секретарям, працівникам канцелярії, організаційного відділу та іншим відповідальним особам, які здійснюють реєстрацію вихідних документів
На обкладинці журналу зазначайте назву підприємства, назву журналу, номер за номенклатурою справ, почато _________, закінчено _________.
Якщо документи реєструєте в журналах, то всі аркуші журналу нумеруйте в правому верхньому куті, прошивайте нитками, кінці яких виводьте на останній аркуш. Їх заклеюйте папером, який на 2-3 см більший аніж печатка (якщо її проставляєте). На ньому пропишіть: «У цьому журналі прошито, пронумеровано і скріплено печаткою 145 (сто сорок п’ять) аркушів». Зазначте прізвище й ініціали особи, відповідальної за його ведення, проставте підпис і печатку (за потреби).
Якщо журнал закінчується, на останній сторінці зробіть запис: «У цьому журналі зареєстровано 270 документів». Зазначте посаду, прізвище, ініціали особи, відповідальної за його ведення, проставте підпис та дату.
Здається, ви забули про головне…
І це не любов до України, бо вона в серці ❤️. А забули ви увійти або зареєструватися. Це база і ґрунт, щоб користуватися Системою