Робота з соцмережами: як дібрати посади

Серпень 2025
13 серпня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Стаття допоможе дібрати посади для тих працівників, чия діяльність пов’язана з соцмережами. Потреба в таких фахівцях щороку зростає

user icon
Георгій Маймула
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Із запиту до редакції:

Як назвати посаду працівника, який розробляє та впроваджує контент-план для соцмереж і вебсайтів; веде соцмережі; готує контент для них (фото, відео); моніторить рекламну активність конкурентів; розміщує пости; відповідає на коментарі; узгоджує з іншими відділами маркетингові активності; створює контент для сайтів компанії, B2B-порталу: пише статті, огляди, кейси, опис продуктів; редагує та поліпшує наявний контент; розробляє промоматеріали?

Інтернет-професії охоплюють чималий перелік напрямів, один із яких — робота в соцмережах.

З огляду на опис роботи за відповідною номенклатурою професій у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010» (далі — КП) рекомендуємо самостійно визначитися з наз­вою необхідної професії.

На сучасному ринку праці України з’являються нові й перспективні професії, пов’язані з роботою в інтернет-просторі, зокрема, в продажах. Створюють та оновлюють процеси, стандарти і процедури в комерції, щоб збільшувати обсяг прода...

  • Open ChapterЗміст