Із запиту до редакції:
Як назвати посаду працівника, який розробляє та впроваджує контент-план для соцмереж і вебсайтів; веде соцмережі; готує контент для них (фото, відео); моніторить рекламну активність конкурентів; розміщує пости; відповідає на коментарі; узгоджує з іншими відділами маркетингові активності; створює контент для сайтів компанії, B2B-порталу: пише статті, огляди, кейси, опис продуктів; редагує та поліпшує наявний контент; розробляє промоматеріали?
Інтернет-професії охоплюють чималий перелік напрямів, один із яких — робота в соцмережах.
З огляду на опис роботи за відповідною номенклатурою професій у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010» (далі — КП) рекомендуємо самостійно визначитися з назвою необхідної професії.
На сучасному ринку праці України з’являються нові й перспективні професії, пов’язані з роботою в інтернет-просторі, зокрема, в продажах. Створюють та оновлюють процеси, стандарти і процедури в комерції, щоб збільшувати обсяг прода...