Як реагувати на запит держоргану, який надав критичний статус

Червень 2025
19 червня 2025 року
|
1 хвилину Читати

До 28.05.2025 окремі критичні підприємства мали надати документи на запит Мінекономіки. Мета запиту — пересвідчитися, чи виконують вони критерії критичності. Таких листів-запитів побільшає від решти держорганів, які надають критичний статус. Експерт пояснив, як на них реагувати і чому їх надсилають

user icon
Микола Кирильчук
експерт з оплати праці та податкового обліку Експертус Головбух, Київ

Держорган, який ухвалив рішення надати підприємству критичний статус, проводить:

  • моніторинг діяльності критичного підприємства, зокрема, чи виконує воно вимогу абзацу третього пункту 8 Порядку № 76 (рівень нарахованої щомісячної зарплати заброньованих військо­во­зобов’язаних працівників);
  • перевірку (за потреби) відповідності критичного підприємства критеріям, за якими йому надали критичний статус (п. 6-1 Критеріїв № 76).

Такі заходи держорган здійснює з дати, коли ухвалив рішення про критичний статус підприємства, протягом усього строку дії цього рішення.

При цьому в Порядку № 76 не визначено, як проводити моніторинг і перевірку. Держоргани на свій розсуд вирішують, у який спосіб вони контролюватимуть, чи дотримує підприємство критеріїв критичності та вимог Порядку № 76.

Критичні підприємства мають реагувати на запити від держорганів, які ухвалили рішення про їх критичний статус. Це дасть змогу уникнути випадків, коли критичного статусу позбавлять безпідставно. Адже за результатами п...

  • Open ChapterЗміст