Перевірка контрагентів у Електронному кабінеті: як дізнатися про ризиковість платника ПДВ

Листопад 2025
6 листопада 2025 року
|
2 хвилини Читати

Е-кабінет дає змогу швидко отримати відомості про контрагента — за умови, що той надасть згоду. Це дозволяє уникнути співпраці з ризиковими партнерами та можливих податкових наслідків

user icon
Редакція системи «Експертус Юрист компанії»
Цифрове видавництво Експертус

У Електронному кабінеті доступна послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів-платників ПДВ. Перевірка контрагента на ризиковість, допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами. Таке роз’яснення надає Державна податкова служба (ДПС).

Нагадаємо, Порядок функціонування Електронного кабінету визначає наказ Мінфіну від 14.07.2017 № 637.

Е-кабінет надає можливість перевірити, чи перебуває контрагент у переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерії його ризиковості. Проте, щоб отримати цю інформацію, потрібна попередня згода контрагента.

Надати таку згоду можна в розділі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Е-кабінету. Згода передбачає, що орган контролю надає відомості про платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку.

У режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» платнику податків необхідно:

  • вказати код контрагента;
  • визначити вид інформації:
    • інформація щодо включення до / виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;
    • заборгованість (податковий борг);
    • нараховані грошові зобов’язання;
    • суми сплачених податків, зборів, платежів;
    • зупинення реєстрації ПН/РК;
    • наявність об’єктів оподаткування;
    • наявність ліцензій;
    • несвоєчасно зареєстровані ПН/РК;
    • перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД;
    • звітність з ТЦО;
    • фінансовий результат до оподаткування;
    • залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів;
    • наявність експортних/імпортних операцій);
  • надати згоду.

У меню «Інформація про бізнес-партнера» контрагент має змогу:

  • переглянути інформацію;
  • сформувати витяг.

Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в електронній формі, а також за необхідності у формі е-документа з печаткою органу контролю.

Зверніть увагу

Експертус Юрист компанії — це...

1700+
консультацій про юридичний захист бізнесу та управління ризиками: від договірної роботи до перевірок контролюючих органів

1600+
зразків документів

Розділ «Судова аналітика»
Огляди та аналіз судових рішень

Сервіс письмових відповідей на запитання
Безлімітно

Кому підійде: приватні компанії, КНП, держоргани, ОМС

Для того, щоб ви швидше ознайомилися з основними розділами та функціоналом системи, перегляньте ВІДЕООГЛЯД,— це не забере більше 2 хв.

  • Open ChapterЗміст